Administratieve dienstverlening voor het MKB

Onze medewerkers hebben een ruime ervaring in het ondersteunen van ondernemers in het MKB. In sommige gevallen al meer dan 15 jaar!

Onze ondersteuning kan zowel structureel als incidenteel van aard zijn.

Wekelijks zitten onze medewerkers bij meerdere bedrijven om ondersteuning te bieden op het gebied van de financiële administratie, de loonadministratie, de personeelsafdeling (HRM), etc.

Deze werkzaamheden zijn meestal te beperkt om een vaste medewerker op de administratie in dienst te nemen. In die gevallen kunnen wij u van dienst zijn. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Betalingen
  • Kasadministratie
  • Crediteurenadministratie
  • Debiteurenadministratie
  • Loonadministratie
  • Interne controle
  • Etc.

Maar ook bij tijdelijke uitval van een administratief medewerker kunnen wij u helpen. Per direct nemen wij een deel, dan wel de gehele administratie van u over.

Ook als u op zoek bent naar een volwaardige sparringpartner voor u als ondernemer dan bent u aan het juiste adres. Wij zijn zelf ondernemers en direct betrokken geweest bij meerdere ondernemingen. Wij zijn ervaren in het opzetten van, uitbouwen en als het moet reorganiseren van bedrijven in verschillende branches.

We willen graag een keer bij u langs komen voor een vrijblijvend gesprek om te kijken of wij van toegevoegde waarde kunnen zijn voor uw onderneming.

Meer informatie:

Bent u een MKB-er? Heeft u een eigen zaak? Of bent u een ZZP-er? HD Administratie heeft veel klanten in het MKB. Misschien kunnen we ook iets voor u betekenen.

Wilt u meer weten over ons bedrijf of wat we voor u kunnen betekenen? Of heeft u een vraag? Neem dan eens vrijblijvend contact op met ons.

HD Administratie
Oosterbracht 34
7821 CG Emmen

Telefoon: 0591-649410
Fax: 0591-645431