Administratieve dienstverlening non-profit

Onze medewerkers hebben een ruime ervaring in het ondersteunen van stichtingen en verenigingen. In sommige gevallen al meer dan 25 jaar!

Onze ondersteuning kan zowel structureel als incidenteel van aard zijn.

Wekelijks zitten onze medewerkers bij meerdere instellingen om ondersteuning te bieden op het gebied van de financiële administratie, de loonadministratie, de personeelsafdeling (HRM), etc.

Deze werkzaamheden zijn meestal te beperkt om een vaste administratie medewerker in dienst te nemen. In die gevallen kunnen wij u van dienst zijn. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Betalingen
  • Kasadministratie
  • Crediteurenadministratie
  • Debiteurenadministratie
  • Loonadministratie
  • Interne controle
  • Etc.

Maar ook bij tijdelijke uitval van een administratief medewerker kunnen wij u helpen. Per direct nemen wij een deel, dan wel de gehele administratie van u over.

Ook als u op zoek bent naar een volwaardige sparringpartner voor directie en bestuur zijn wij het kantoor met de meeste ervaring en het hoogste niveau. Wij kunnen u begeleiden bij het opzetten van de financiële administratie, de administratieve organisatie, urenregistratiesysteem, etc.

Op dit moment begeleiden wij meerdere instellingen om het hoofd te bieden aan de vele bezuinigingen. Tegelijkertijd helpen wij deze instellingen met het omvormen van hun organisatie naar een flexibele projectorganisatie.

Meer informatie:

Werkt u voor een stichting of vereniging? Of bent u betrokken bij een non-profitinstelling? HD Administratie is gespecialiseerd in de non-profitsector. We werken voor talloze instellingen en verenigingen door het hele land.

Wilt u meer weten over ons bedrijf of wat we voor u kunnen betekenen? Of heeft u een vraag? Neem dan eens vrijblijvend contact op met ons.

HD Administratie
Oosterbracht 34
7821 CG Emmen

Telefoon: 0591-649410
Fax: 0591-645431