Salarisadministratie voor het MKB

Ook op onze loonafdeling werken wij met korte lijnen en vaste aanspreekpunten. Onze medewerkers Cindy, Diane en Bart zijn dagelijks aanwezig om al uw vragen te beantwoorden. De salarisadministratie van uw medewerkers moet altijd goed zijn, daar mogen geen fouten gemaakt worden. En anders moeten ze heel snel opgelost worden. Wij streven naar een foutloze verwerking van uw salarisadministratie.

Het is mogelijk de volledige uitvoering van het gehele salarisproces uit handen te geven aan ons kantoor. Ongeacht de manier waarop u uw salarismutaties aan wilt leveren – via e-mail, fax of  per telefoon - wij verwerken de input elke periode tot overzichtelijke output. Na verwerking van de mutaties worden de salarisstroken door ons geprint en naar u verstuurd.

Wij leveren namens uw organisatie informatie aan onder meer de Belastingdienst, werkgeversinstanties, verzekeringsmaatschappijen en andere instellingen.

Uw voordelen bij het uitbesteden van de salarisadministratie:

  • Complete salarisoutput
  • Registratie verlof- en verzuim
  • Wet- en regelgeving altijd up-to-date
  • Tijdbesparing
  • Continuïteit gegarandeerd
  • Vaste contactpersoon
  • Structurele oplossing
  • Geen investering in soft- en hardware

Tevens kunnen we u toegang geven tot het digitale archief, zodat u zelf overzichten en salarisstroken kunt raadplegen en printen.

 Onze dienstverlening op het gebied van salarisadministraties en HRM is zeer uitgebreid. In grote lijnen ziet de basis er als volgt uit:

  • Aanlevering mutaties via e-mail, fax of telefonisch
  • Controle aangeleverde mutaties
  • Maandelijkse salarisstroken per werknemer
  • Aangifte loonheffingen per maand
  • Jaarwerk inclusief jaaropgave per werknemer
  • Aanlevering jaarwerk aan pensioenfonds, verzekeringsmaatschappij en belastingdienst
  • CAO-signalering

 Een aantal voorbeelden van aanvullende dienstverlening salarisadministratie:

  • Ziek- en herstelmeldingen verwerken
  • Betalingsverkeer (loonheffingen, salarissen, levensloonregeling)
  • Opstellen arbeidsovereenkomsten
  • Overige advisering

Meer informatie:

Bent u een MKB-er? Heeft u een eigen zaak? Of bent u een ZZP-er? HD Administratie heeft veel klanten in het MKB. Misschien kunnen we ook iets voor u betekenen.

Wilt u meer weten over ons bedrijf of wat we voor u kunnen betekenen? Of heeft u een vraag? Neem dan eens vrijblijvend contact op met ons.

HD Administratie
Oosterbracht 34
7821 CG Emmen

Telefoon: 0591-649410
Fax: 0591-645431